Ir al contenido principal
Açò és més una idea que una recepta. Simplement és una manera més elegant de menjar les maduixes amb iogurt natural. Hem de pensar que també es menja per la vista!. Tallam maduixes a daus petits i les col·locam al fons de la copa. Al mig es posa el iogurt natural batut (sense sucre) i damunt li tornama posar més maduixes. Ideal per postre o per fer la bereneta de mig capvespre.
Comentarios
Publicar un comentario