Aquest plat és una molt bona opció per la gent que no menja carn o simplement si et ve de gust menjar alguna cosa diferent i saludable. Per tal de gauidir del menjar controlant les calories, he baratat el típic pa d'hamburguesa per un tipus thins. En lloc de posar mahonesa li he posat salsa casolana de bastenaga (hi la la recepta al blog) i formatge tendre en lloc de formatge chedar. També he substituït les típiques patates fregides per un saltejat de verdures. Per a dues persones necessitam:
- 100 gr aproximadament de quinoa
- 1 ou petit
- All en pols
- Pebre negre
- Julivert
- 1 cullerada de farina (qualsevol tipus va bé. Jo he emprat una mescal de diferents farines)
- 2 panets thins
- Saltejat de verdures (el que ve congelat és molt bona opció ja que ens lleva feina)
- 4 llesques de formatge tendre
- Salsa de bastenga ( s'hi pot posar la salsa que un vulgui)
Feim net i posam a coure la quinoa (uns 15 minuts). Quan està cuita i freda li afegim l'ou i els condiments: sal, pebre negre, all en pols, el julivert i també la cullerada de farina. Ho ben mescalm i li donam forma amb un motlle redó i ho posam al forn (no queda prou consistent com per fer la forma d'hamburguesa amb la mà). En 20 minuts més o manco ja està. Mentre saltejam les verdures. Quan tot està llest montam el plat: llesca de pa, salsa, hamburguesa formatge i ho tapam amb l'altre llesca de pa.

Comentarios
Publicar un comentario