Per donar-se un capritxo de xocolati sense patir per les calories, avui he preparat un pastís per berenar i començar el dia amb energia. He modificat i he fet una mescla de dues receptes diferents, el resultat ha estat bo. Necessitam:
- 3 ous
- 2 plàtans
- 3 dàtils
- 1 iogurt natural
- 8 gotes d'estracte de vainilla
- 200 gr de farina
- 1 sobre llevat en pols
- 50 gr de cacao pur en pols
- 1 iogurt de fruits del bosc
- 4 maduixes
Batem els ous amb el iogurt. Mentre, xafam els plàtans amb el cacao i ho afegim a la mescla. Els dàtils esposen a remull 5 minuts amb igua teba i quan estiguin un poquet mollets treim quasi tota l'aigua i ho batem amb el minipimer. Li afegim la pasta de dàtils a la mescla junt amb la farina, el llevat en pols i les gotes de vainilla. Ho posam al forn a 180 graus uns 25 minuts. Quan ha refredat ho servim amb un iogurt de fruits del bosc per damunt i maduixes.

Comentarios
Publicar un comentario