PASTÍ DE CACAO SENSE SUCRE



Per donar-se un capritxo de xocolati sense patir per les calories, avui he preparat un pastís per berenar i començar el dia amb energia. He modificat i he fet una mescla de dues receptes diferents, el resultat ha estat bo. Necessitam:

  • 3 ous
  • 2 plàtans
  • 3 dàtils
  • 1 iogurt natural
  • 8 gotes d'estracte de vainilla
  • 200 gr de farina
  • 1 sobre llevat en pols
  • 50 gr de cacao pur en pols
  • 1 iogurt de fruits del bosc
  • 4 maduixes
Batem els ous amb el iogurt. Mentre, xafam els plàtans amb el cacao i ho afegim a la mescla. Els dàtils esposen a remull 5 minuts amb igua teba i quan estiguin  un poquet mollets treim quasi tota l'aigua i ho batem amb el minipimer.  Li afegim la pasta de dàtils a la mescla junt amb la farina, el llevat en pols i les gotes de vainilla. Ho posam al forn a 180 graus uns 25 minuts. Quan ha refredat ho servim amb un iogurt de fruits del bosc per damunt i maduixes.

Comentarios