- 2 albergínies
- 1 ou
- 3 cullerades de farina de civada (avena)
- All en pols
- Pebre negre
- 1 culleradeta de cúrcuma
La salsa que he emprat jo és la de bastenaga que està al blog però cadascú li pot posar la que més li faci gana. Posam a coure les albergínies al microones. Quan està cuita la passam pel minipimer i li posam la resta d'ingredients. Ho deixam reposar una hora dins la nevera. Finalment feim bolletes amb la pasta i les posam a una llauna al forn a 180 graus uns 20 minuts. Després li afegim la salsa que volem.

Comentarios
Publicar un comentario